Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

179 Kč –9 %
7711 marketing a management pro stredni a vyssi hotelove skoly
179 Kč –9 % 162 Kč
Skladem
učebnice marketingu a managementu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera.

Doplňkové parametry

Kategorie: Ekonomické předměty
Nakladatelství: Nakladatelství Fortuna
ISBN: 978-80-7373-061-1
EAN: 9788073730611
Stránky: 152
Formát: A5
Vydání: 1. vydání
Obch. č.: 1402
Autor: Jaroslava Kynclová

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: